Ölands djurpark! ..2012-08-02 @ 22:38:39


Hello! Dagen idag har spenderats på Ölands djurpark tillsammans med härliga familjen Cabezas! Vi kollade på djur (såklart) och åkte alla karusellerna (förutom Ola, för han gillar inte karuseller, den knäppnissen..) och skopade in hundra liter vatten i mina bihålor i vattenlandet! Askuuuul! :D Men jag måste verkligen skaffa en baddräkt, eller en bättre bikini, för den jag har nu (och bikinisar i allmänhet) är värdelös att bada med, för den bara åker av när jag rör mig minsta lilla i vattnet. :C

Jag blev tvingad att åka karusellen från mina värsta mardrömmar; Bläckfisken!!! När jag var yngre så åkte jag den en gång och under hela åkturen så var jag nära att spy och satt och hoppades att den skulle stanna snart, så jag var hyfsat skraj. Haha! Fast den var inte så illa som jag mindes den. ;) Jag hade ju Nicki bredvid mig som stöd också. Haha!

 

Jessica och jag var heta som vanligt! (Likadana byxor råkade vi ha också!)


 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0