Murgröna ..2012-02-08 @ 11:38:37


Hej alla mina hundratals (typ 19) glada (och ledsna) läsare! Hoppas ni mår bra :)
Härom dagen kom Ola hem med en superstor växt till mig. Murgröna på en ställning i form av ett hjärta! Hur sött är inte det? :) Jag blev jätteglad och ställde den i sovrumsfönstret direkt!



... han kanske tyckte att det var dags att byta ut min gamla..? :P


Försökte fota Christopher-Robin, som kom hem igår efter att ha varit borta i nästan en månad, men han ville inte vara med riktigt ;)


Min origami-fågel som sitter i min gamla murgröna





Murgröna är en av mina absoluta favoritväxter, så jag blev som sagt superglad över min fina present! Tack älskade Ola! :*

Kommentarer
Postat av: Älsklingen :)

Tvätta fönstrena med dig!! ;)

2012-02-08 @ 12:39:53
Postat av: Hanna

Jag ska det när det blir varmare ute! :)

2012-02-08 @ 14:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0