Ullared ..2012-02-20 @ 14:59:51


På vägen hem från Göteborg svängde jag och Ola förbi Ullared för lite shopping. Jag hade aldrig varit där innan, så Ola tyckte att det var på tiden nu. ;) Vi köpte lite grejer iaf;







En klocka, två ljusstakar, en burk till hårsnoddar, en superfin vas och en väska. :)
Utöver det så blev det en smörgåsgrill, underkläder, en bricka, en oboyburk i stil med hårsnoddsburken, en vetekudde och hundmatskålar. (man kan skymta dem på golvet i köket på första bilden. ^^) Lite färdproviant i form av chips och godis fick det också bli!

Kommentarer
Postat av: Pappa Joakim

Vad fint. Du har en härlig smak tycker jag och jag hade nog kunnat gissa att du gillade dessa saker. Puss & Kram

2012-02-21 @ 04:01:12
Postat av: Annabelle

Vad mysigt ni har de :) Kram /Annabelle

2012-02-29 @ 16:14:21
URL: http://dieselicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0