Paprikabesvikelse ..2012-08-27 @ 11:37:00


Idag är jag på stan med Mimmi. Eller ja, det började med att jag var hos gyn och kollade hur allt låg till. Det såg bra ut. Jag skulle träffa Mimmi kvart över tio, så jag satte mig på bibblan och läste KP, det var som högstadiet all over again! ;) När Mimmi kom så gick vi till pressbyrån och jag köpte en macka. Förväntansfull åkte jag tillsammans med Mimmi till hamnen och hela vägen tänkte jag "Hoppas det är paprika på!", för som alla vet så är paprika höjdpunkten på alla mackor. Men när jag öppnade mackan så var det bara en liten liten prick paprika i. Mitt missnöje var stort. Så nu är hela dagen förstörd. Jävla pressbyråmacka.


Kommentarer
Postat av: Margareta och Ginnis

Du blir i alla fall inte fet av för mycket smör!
Nu har du också fått din blogg alldeles riktig med profilbilden på rätt ställe och headern så bred som jag också skulle vilja ha min.
Fina bilder tar du också!
KRAM

Svar: Min blogg har alltid sett ut så här och jag har inte ändrat något på den förutom att byta headerbild. Men min förra var lika bred och det är tack vare grunddesignen som jag har den sp bred. :)Tack :)
Hanna

2012-08-28 @ 13:51:59
URL: http://perroginnis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0