Härliga vinter ..2012-12-10 @ 14:58:00


Jag är verkligen helnöjd med all snö som kommer och har kommit! Hundarna klagar inte heller. ;) De blev helt galna så fort snön kom, de är ju som gjorda för att leva i det här vädret! ;)

Igår satte vi upp ett par ljusslingor i boll-buskarna vid huset. En slinga runt dörren fick det också bli, som ni ser. (Tråkigt dålig kvalité på bilden, men det var ju mörkt och jag fotar med min ynkliga mobilkamera. Så jag är ursäktad. ;) ) Hur mysigt som helt blev det! Härligt att komma hem till lite glittriga lampor! :) Nu syns knappt de på buskarna dock, eftersom det snöat så himla mycket! Men jag gråter inte för det, trots att jag knappt kom hemifrån innan idag!

Vinterkram på er alla! <3


Kommentarer
Postat av: Margareta och Ginnis

Det ÄR mysigt med snö Hanna även om den ställer till elände också. Jag förstår att hundarna gilla att vara ute. Precis som Ginnis. Hoppas att dom inte får lika mycket snöbollar i pälsen bara. Det ser också underbart ut med belysningen! Härlig bild!
Nu är det då bara att fixa diesel. Eller be vår Per komma. Han som plogade åt oss.
Hej då anonyma barnbarn! Ses vi juldagen? Är det bestämt? KRAM!

Svar: Hundarna får bara små bollar på tassarna, i resten av pälsen fastnar inget :)Olas pappa kommer nog och fixar med traktorn i morgon, det var något som var trasigt. Ja det är bestämt att vi kommer på juldagen! Kram!
Hanna

2012-12-11 @ 13:05:41
URL: http://perroginnis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0