Senaste barnförsöket ..2013-07-02 @ 19:34:00


Det var ett tag sen vi var i Malmö nu, Den 4e april närmare bestämt. De flesta har redan fattat att jag inte är gravid för tillfället... MEN! Den 16e april gjorde vi ett graviditetstest och det visade positivt! Försöket hade faktiskt lyckats och jag var gravid. Vi hann njuta av det i lite mer än en vecka och sen blev det missfall efter ett par jävliga och jobbiga bergochdalbane-dagar. 
 
Men ni kan nog tänka er vilken lycka det var att få se detta:
 
(Första tanken var "Nämen detta testet är ju trasigt!")
 
...och detta 
 
..och det här.
 
 
Men det slutade med missfall som sagt. Vi har fortfarande hoppet uppe, mitt är starkare än någonsin. För trots missfall så har vi ju nu med egna ögon fått se att det verkligen går att göra ett barn på detta sättet. Ett litet IVF-embryo Kan faktiskt fästa i min livmoder och börja växa. Vi kunde till och med skymta lilla hjärtat på ultraljudsskärmen. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0