De små hjortronens dag ..2012-02-14 @ 15:52:25


Tror knappast att någon har missat att det är alla hjärtans dag idag ;)
Efter "skolan" idag körde jag till Öland och hälsade på Ola, som är tvungen att gå ute hela dagarna i kylan och jobba, på hans lunch och bjöd på kärleksmums från Ö&B (haha, så romantiskt ^^).

Gårdagen blev förövrigt en mycket färgglad dag. Vi gjorde massor med färgglad fruktsallad och jag hade köpt tulpaner i alla möjliga färger! Jag älskar tulpaner och jag längtar tills att våra egna som vi har planterat ska ploppa upp ur jorden! Jag längtar till våren, märker jag :)





Ikväll, dagen till ära, ska vi baka pajer (och äta ;) ) och pussas massor!
Hoppas alla andra får en lika bra alla hjortrons dag som jag hoppas att jag får! KRAM! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0