En blogg om mig och mitt liv ..2012-01-20 @ 11:15:52


... är just vad det här är tänkt att vara. Eller bli, om man så vill.

En blogg om mitt liv. Vilket innefattar saker så som en liten gård i skogen, diverse djur, min pojkvän Ola och vår kamp (klyschigt) för att få ett barn tillsammans.
Ja, det är svårare för vissa än för andra.

Det här är min första blogg någonsin, så var snälla mot mig ;)
Och jag kan även avslöja min otekniska sida nu på en gång, som gjorde att när jag skulle ta bilden som jag har överst i bloggen (vad den nu heter, bla bla bla) så råkade jag radera alla bilder i Olas kamera. Buhu, sånt ger en ont i magen.


Ola och jag



Hejdå :D



Kommentarer
Postat av: Margareta

Men bilden blev väldigt fin och vacker. Jag kan inte lägga in så stora bilder. Skulle kanske ändra min blogg. Vart har du varit och fixat din. Lycka till Hanna med både blogg och annat! Kram Farmor

2012-01-20 @ 12:51:57
URL: http://www.ginnis.aberlours.se
Postat av: Amsoca

Välkommen till bloggarnas magiska värld. Låt dig inspireras av hemliga gifbilder och kluriga html-pussel.



//Amsoca

2012-01-20 @ 13:12:00
URL: http://amsoca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0