Vardagsrummet ..2012-01-21 @ 23:40:39


Nu har herr Ola och jag börjat göra i ordning väggar och tak i vardagsrummet :)
(Det är mest Ola som jobbar, men jag gör så mycket jag kan ;) )


Så här såg det ut innan

(plus hyllan där fullproppad med filmer. Tror det finns bild på det någonstans, ska leta reda på den någon gång.)



Så här såg det ut när jag gått lös på väggen



Och nu ser det ut så här



Tanken är att det ska bli sån här panel i hela vardagsrummet, vitmålad och sedan tapet övanför.
Anledningen till att det är ett parti utan panel är att murstocken är där och vi ska ha den fri och kanske vitmålad, det är vad jag vill i alla fall :)

Tror det kommer bli megafint här när det är klart! :)



Kommentarer
Postat av: Sofie Tuväng

Det blir nog jäkligt fränt! :D

2012-01-22 @ 00:26:37
Postat av: Hanna

Haha, ja, superfränt ;D

2012-01-22 @ 10:36:17
URL: http://hannaengstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0