Köra traktor! ..2012-06-08 @ 19:57:42


När vi kom hem igår så var det dags att ge alla djuren vatten. Och eftersom de är så långt bort nu för tiden så är det lite otympligt att gå med hinkar fram och tillbaka ungefär hundra gånger, så vi har skaffat en stor vattentank. Självklart kan vi inte lyfta den för hand, så det är tur att vi har traktorn. ;)


Innan vågade jag inte riktigt köra traktorn.. men nu har jag blivit asninja på det så nu vill jag köra hela tiden! :3 Så djuren fick sitt vatten. :)


Förra helgen så var vi förresten i Växjö och firade min kusin Emils födelsedag hemma hos pappas moster Lotta. Och med oss hem fick vi ett piano! Äntligen ett riktigt piano! Hihihih! :D (Så ni kan ju gissa vart jag sitter hela dagarna. :P)

Kommentarer
Postat av: Margareta och Ginnis

Ett piano var bland det första din farfar och jag köpte när vi flyttade ihop. När det sedan inte gick att flytta in pianot i marklägenheten (efter separation), fick jag i födelsedagspresent av din far ett nytt piano. Nu har vi ett gammalt (ganska ruckligt) piano och det förra är tillbaka hos din far och mor (eller ska vi säga Mimmi?. dET GÅR INTE ATT LEVA RIKTIGT GOTT UTAN ETT PIANO! Även om jag inte spelar dagligen som jag gjort tigiare. NJUT!

2012-06-09 @ 10:08:02
URL: http://perroginnis.blogg.se/
Postat av: Margareta och Ginnis

Jag glömde säga att jag är djupt imponerad av att du nu också är traktorförare!

KRAM

2012-06-09 @ 10:08:51
URL: http://perroginnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0