Promenad och köksdekoration ..2012-05-13 @ 16:31:00


Det får bli lite blandade inlägg nu, eftersom jag tar ifatt för massor med ouppdaterade dagar...

Sååå Ola, jag, Casear och Maximus gav oss ut på en promenad genom byn som vi tillhör, genom skogen och förbi får och getter. Myspys! Vi har så fina hundar. :)


Jag plockade även massor med vitsippor en dag och satte i de tre värmeljuslyktorna vi har i köksfönstret. En avbruten, ledsen tulpan hittades även i rabatten, så den fick också vara med! :) Jag tycker att vi har ett så tråkigt kök, med en uppbruten vägg in till vårt blivande matsalsrum fullt med verktyg och annat renoveringsgojs, så lite blommor piggar upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0