Uppskjutet ..2012-09-05 @ 09:49:26


Hello alla!
För ett tag sen ringde de från kliniken, jag stod i duschen, så Ola svarade. När jag kom ut så sa han att de ringt och jag trodde att något dåligt hade hänt men det var helt tvärt om. :) De sa att det var fler ägg än förväntat som såg väldigt bra ut. Tanken var egentligen att vi skulle till kliniken idag klockan 13.30 men eftersom vi inte planerat att frysa in några ägg så tyckte de att vi istället skulle dit i morgon, för då har äggen utvecklats mer och det går att välja ut det allra bästa. Typ. Och nu eftersom det var så många bra så funderar vi på att frysa dem som vi inte använder denna gången i alla fall. Känns ju onödigt att bara slänga bort dem liksom.

Nu väntar vi i alla fall på om Ola får ledigt en dag till från jobbet så att vi båda kan stanna tills i morgon. Annars kanske jag stannar kvar och Ola åker hem, vi får se. :) Och vi får se hur vi spenderar den här dagen. Den började i alla fall med en mumsig skål med hallon med mjölk för min del. :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

:-D <3

2012-09-05 @ 09:52:21
URL: http://eminas.se
Postat av: Anonym

Jag tycker att det låter klokt att spara om de ser bra ut. Det känns ju onödigt att gå igenom allt fler gånger om man kan slippa det.
/Eva

Svar: Ja absolut :) men det kostar ju lite extra, så det var därför vi inte tänkte göra det från början. Dessutom så viste vi ju inte innan om det skulle bli några att frysa in, och då hade vi ju fått betala i onödan
Hanna

2012-09-05 @ 10:17:00
Postat av: Margareta och Ginnis

LYCKA TILL!
KRAM

2012-09-05 @ 10:44:43
URL: http://perroginnis.blogg.se
Postat av: Magdalena

Många beslut och vilken spänning! Inte så där hejsan hoppsan, som det annars kan vara... ;) Kramar!

2012-09-05 @ 11:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0