Piercing-comeback! ..2012-08-15 @ 12:47:04


Jag har inte haft några piercingar i ansiktet på ganska länge nu, men igår hittade jag mina piercingverktyg (alla nålar, tången och smycken) och började sakna mina kära piercingar! :( Jag har haft en till vänster i underläppen, en i vänster kind och en i mitten av överläppen. (De två sistnämnda gjorde jag själv. :o) Den i kinden var så himla fin och jag ville inte ta ut den, men det vägrade läka, så jag var tvungen. :( De andra två tröttnade jag helt enkelt på.

Men så igår, när jag hittade alla grejer, så bestämde jag mig för att se om jag fortfarande kunde få igenom den i överläppen. Jag trodde den var igenväxt för länge sen, som de andra två, men det gick minsann ändå! :D Så nu är jag ett litet emo igen! ;)


Kommentarer
Postat av: † Lama

ta en ny i kinden! det var fett snyggt

Svar: Jag vill det, men jag vill inte ha fler hål i facet, så i så fall skulle jag ta på samma ställe som innan, men där funkade det ju inte :((((((
Hanna

2012-08-15 @ 18:37:20
URL: http://baptiser.se/
Postat av: Margareta och Ginnis

Blir du förvånad om jag säger att du är mycket sötare utan?
KRAM!

Svar: Haha, inte det minsta förvånad! ;)
Hanna

2012-08-16 @ 17:23:50
URL: http://perroginnis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0