Lite födelsedagsfirande ..2012-02-26 @ 16:14:07


Igår var det lite födelsedagsfirande som gällde. Min kära svärmor fyller nämligen år på tisdag. :) Så vi åkte dit och blev bjudna på massor av mat, som vanligt. ;)

Det gäller att man är fräsch när man hälsar på svärföräldrarna! Tacka vet jag munskölj. :P


Ola har nyligen blivit farbror också, till hans storerbrors barn, Melvin. :) Han verkade inte gilla att sitta i mitt knä, men han är så söt, så söt ändå!


När alla andra Ola-släktingar hade åkt hem så tittade jag, Ola och hans föräldrar på Melodifestivalen tillsammans. Mycket trevligt, fast jag höll på att somna där jag satt i fåtöljen. :P Men det var en trevlig och mysig dag och vi sov gott den natten, med magarna fylla med mat och annat gott. :)

Kommentarer
Postat av: Andréa

Vad din blogg är fin Hanna! Hoppas du har det bra, hälsa Ola och djuren! Kram<3

2012-02-26 @ 18:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0