Sötkatt ..2012-02-16 @ 21:21:24


Kom in i sovrummet och hittade en knöl på sängen. Jag undrade varför Ola hade lagt en kudde under bäddmadrassen, men när jag lyfte på den för att ta bort kudden så upptäckte jag att det inte alls var en kudde...

Vem är det som gömmer sig under bäddmadrassen? ;)


Det var Excel som hade lyckats klämma in sig under madrassen! Söte!


Och hon vägrade komma ut... hon kravlade sig bara längre och längre in :P

Tillslut kom hon ut, då ville hon sitta lite i resväskan som ska åka med mig och Ola till Göteborg i morgon ^^

Vi åker i morgon eftermiddag och kommer hem på söndag :) Och när vi är borta kommer min kära mor hit och pluggar och tar hand om fåren. Hundarna får Olas föräldrar ta hand om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0