Färg överallt! ..2012-01-24 @ 20:30:27


Nu har jag målat taket vitt. Har färg i hela håret! ;)
Det ska målas minst en gång till, vilket jag ska göra i morgon på dagen medan Ola jobbar.
Jag tycker det blev ganska bra ändå, trots att taket inte är likadant i hela rummet, som ni kan se :P Halva taket med släta plankor och halva med pärlspont.




Sen, när vi gjort i ordning resten av vardagsrummet också (det är två delar kan man säga) så tänkte vi sätta ny pärlspont på allt ihop :)

Nu ikväll håller vi på att sätta upp gipsskivor på väggarna, vi tänkte hinna få upp alla och sen spackla, så att vi kanske kan tapetsera i morgon! :D Sen är det några brädor till som ska upp på väggen och målas innan vi tapetserar, så att vi inte målar på tapeten ;)

Som ni hör har vi mycket att göra i morgon! Men det blir fint när det är klart :D


Mörk bild, men det är så här det ser ut hittills :)




Nu ska jag gå och se om Ola vill ha lite hjälp och sen ska vi titta på Narnia och mysa i soffan med en kopp te :)
Trevlig kväll på er! :)


Följ min blogg med Bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0