Polenland ..2012-03-04 @ 10:56:16


Igår kväll kom vi hem efter vår färjefärd - Polen tur och retur. I fredags hämtade Olas föräldrar oss i Hagby och så körde vi mot Karlskrona och färjan.

Båtresan inleddes av varsin sån här skapelse för Ola och mig.


Efter en lång natt med mycket snorande och snörvlande var vi framme i Polen. Vi gick upp en sväng längst upp på båten och tittade lite på polackernas land, för att sedan bege oss in och vila en stund till.


På väg hemåt. Jag hittade en mysig plats längst fram i båten. :)


En trött och förkyld Hanna med en skaplig mängd alkohol att släpa hem.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hahahaha jag såg bara vinboxarna först och tänkte, det var väl inte så mycket och så skrollade jag ner... :P

2012-03-04 @ 20:14:41
Postat av: Hanna

Haha, det var lite mer än det ja :D

2012-03-04 @ 20:23:41
URL: http://hannaengstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0