Vi hämtar en ny bagge ..2012-03-04 @ 19:19:05


Idag åkte vi till någon släkting till Ola (tror jag :P) som hade sagt att vi kunde få en bagge från dem.

De hade massor med djur. :)


Några av deras tackor hade fått lamm för inte alls länge sedan. Så söta!






Vi fick med oss en svart/brunaktig bagge hem, jag fick ingen bild på honom men jag tycker han var jättefin. :) Vi släppte in honom till våra tjejor direkt när vi kom hem och de verkade tycka han var jätteintressant och kom fram och nosade och "pussade" på honom, haha! Och om han tar för sig och betäcker dem (vilket han verkar göra, Ola sa att han redan hade börjat till och med! Haha!) så hinner vi få små lamm innan det blir för kallt igen. :D

Nu blir det pizzatajm för mig och Ola! :D Puss och kraaaam! :D

Kommentarer
Postat av: Pappa Joakim

Låter fantastiskt. Vilken snabb lösning. Hoppas på det bästa med avlandet... om man så säjer. Kram

2012-03-04 @ 23:47:27
Postat av: Margareta

Så roligt att ni hittat en ny bagge. Hoppas att han kommer att må bättre. Det var tidigt med lammen! Jag trodde de brukade födas i april.

Förresten Hanna! Skulle du vid något tillfälle kunna hjälpa din gamla farmor med en ny blogg? En som din där man kan lägga in mycket större bilder än vad som går på min nu? Jag har varit inne på blogg.se men fixar inte att gör dettaq själv.

KRAM

2012-03-05 @ 18:49:20
URL: http://www.ginnis.aberlours.se
Postat av: Margareta

Nu försöker jag igen. Det är något fel på din blogg. Svårt att komma in och en massa konstiga teckan om man inte "snirklar" sig fram.

Jag skrev förut om kommenterade att det var kul med en ny bagge och hoppades att han skulle må bra ihop med elra får. Jag tyckte också det var kionstigt att det fanns nyfödda lamm så här tidigt. De brukar komma i april här hos oss (grannen).

Sedan bad jag om din hjälp att fixa en ny blogg till mig där jag kunde lägga in stora bilder precis som du. Jag har försökt själv men fixar det inte. KRAM



2012-03-05 @ 18:56:39
URL: http://www.ginnis.aberlours.se
Postat av: Margareta

Nu kom plötsligt båda kommentarerna samtidigt. Konstigt!

När man går in på din adress står det ungefär så här! Sidan kunde inte hittas. Kan bero på länkfel, trasigt innehåll eller att bloggen avslutats. Prova att spara om inlägget eller kontakta kundservice. Gå till Blogg.se startsida. Inlägget från Göteborg har en massa konstiga bokstäver.

2012-03-05 @ 18:59:22
URL: http://www.ginnis.aberlours.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0