IVF-kliniken Öresund ..2012-09-03 @ 09:07:03


Japp, då var vi här! Jag har blivit lite drogad så allt känns så gosigt och härligt! Haha <3 Äggen är utplockade och nu ligger vi i en säng och myser i vårt mysiga rum som vi fått och väntar på att de ska komma och säga hur det går. Doktorn sa förresten att det såg jättebra ut med äggen och så. :) Så jag känner mig så lugn (kan också bero på mina lugnande medel och bedövning och grejer. ;) Nämen det här kommer gå så bra så bra känns det som! Trevliga som tusan är de också! :) Ha det bra! För det har vi! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi följer med spänning1 Lycka till!
Lindsdalarna

Svar: Taaaack! :)
Hanna

2012-09-03 @ 09:50:16
Postat av: Lama

ååh, lycka till nu!

Svar: Tack! :D
Hanna

2012-09-03 @ 13:12:14
URL: http://baptiser.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0