Underbart ..2012-02-15 @ 13:56:47


Alla hjärtans dag är faktiskt en utav mina favoritdagar. Speciellt när sambon kommer hem efter jobbet, stänger in mig i sovrummet och sig själv i köket. Jag hörde honom fixa och dona en massa och när jag fick komma ut så var bordet dukat med tacos, levande ljus och en underbar blombukett med tulpaner i alla möjliga former i rosa och vita toner! Skrev ju igår att jag älskar tulpaner! Jag blev så glad av allt det fina att hela jag nästan började skaka :) Till efterrätt blev det hallon och björnbärspaj, samtidigt som vi tittade på Red riding hood.

Den underbara blombuketten! <3


"Jag älskar dig Hanna!! Av hela mitt hjärta!"


Allt detta fick min alla hjärtansdagsblomma till honom att se lite mesig ut, men den passar bra i fönstret ;)

Kommentarer
Postat av: Margareta

Den är definitivt inte mesig! Såå fin!

2012-02-18 @ 10:42:30
URL: http://www.ginnis.aberlours.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0